.:BroozDownload:.

نرم افزار ضبط بدون بوق مکالمات تلفنی با CareMe RecordMe v2.0.1

نرم افزار جدید ضبط بدون بوق مکالمات تلفنی با CareMe RecordMe v2.0.1 که مخصوص گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و سیمبیان ۳ ساخته شده است. بوسیله این برنامه می توانید مکالمات خود را بدون صدای بوق ضبط کنید. با قابلیت فرستادن صدای ضبط شده بوسیله ایمیل و mms هم اکنون میتوانید از سایت بروزدانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب

نرم افزار نمایش درصد باتری با iON BatteryTimer v1.05

نرم افزار نمایش درصد باتری با iON BatteryTimer v1.05 Farsi که به صورت فارسی شده برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و سیمبیان ۳ ساخته شده است. که هم اکنون میتوانید از سایت بروزدانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب

مجموعه 4 تم جدید و زیبا برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳

مجموعه ۴ تم جدید و زیبا برای گوشیهای سری ۶۰ ورژن ۳ سیمبیان تهیه کردیم. این تمها از کیفیت مطلوبی برخوردارند که پس از انتخاب ظاهر گوشی را عوض میکنند.هم اکنون میتوانید از سایت بروزدانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:Theme S60v3, تم جدید, تم موبایل, تم نوکیا سری 60 ورژن , توسط رامین کمالی

نرم افزار قطب نمای دیجیتالی با Digital Compass v4.00

نرم افزار فوق العاده قدرتمند و دقیق Digital Compass که به شما این امکان را می دهد. تا گوشی خود را به یک قطب نمای واقعی تبدیل کنید. تا به حال نرم افزارهای زیادی جهت نمایش قطب ها عرضه شده است اما دقتی همانند این نرم افزار را نداشته اند. این نرم افزار مخصوص گوشیهای نوکیا سیمبیان ۳ میباشد. که هم اکنون شما میتوانید این نرم افزار کاربردی با فرمت sis در یک فایل زیپ شده از سایت بروزدانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

نرم افزار جدید و زیبا X7 Iphone که برای گوشیهای سیبمیان سری ۶۰ ورژن ۳ ساخته شده است. توسط آن میتوانید ظاهر گوشی خود را به گوشیهای آیفون تبدیل کنید. اکنون میتوانید از سایت بروزدانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:| نرم افزار نوکیا سری 60 ورژن 3, دانلود X7 Iphone v3,21, نرم افزار جدید, نرم افزار موبایل, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :